Like A Dream


Assalamualaikum Earthlings. I'm Arissa. Deeply in love with @fikrix_ ♥ Thankyou for visiting my blog. Don't forget to leave your catpaws! See ya.



Entries About Linkies Stuff

Leave your catpaws here.
Insert Link blog awak.


Ask me !




This skin is edited by ArissaMeow
This skin is made by NurulAtiQah
Basecodes by Ainabillah
Others things   

Hello, love ❤


 
Assalamualaikum Earthlings! :) Sorrylah sebab dah tak blogging semua. Almaklumlah, sejak cuti ni busy semacam ;p Haha. I'm so so sooo happy to be back. Heh *lap peluh* saya ada blog baru :D *kunyah goreng pisang* So, i've stopped blogging because of the certain reason's. Yeah. Certain. Hehehe. So, harini saya ada cerita.Cerita tentang.......................kita. *angkat kening* Us. Jeng jeng jeng. *drumroll*

Awak, kita dah banyak kali gaduh kan? Hehe. Sehari tu paling kurang kita gaduh mesti wajib sekali :'D Kebanyakannya saya yang start kan? Hehe funny me. Saya marah pun ada sebab. Awak dah lain. Saya pun dah berubah kan :') Kita sama-sama berubah. Saya tak suka dengan keadaan yang macamni. Tapi......hmm saya dah taktau nak cakap apa lagi. Relation kita ni kian menjadi kapal yang hampir karam *failed* ;p Ada masa saya happy dengan awak, ada masa saya tak suka nak ada relation ni dengan awak. Macam rasa nak break je. Tapi takpun. Feeling lebih :'p Saya taktahu kenapa saya ada mix feelings macamni. Hmm takpelah. Saya okay je. Sangat okay............

 Sekarang ni awak tengah exam SPM kan? Haa pagi-pagi lagi saya dah bangun pagi semata-mata nak text :D Hehe Awak reply panjang gila. Aww comel je masa tu ;p  Saya akan cuba sedaya upaya saya nak faham awak. Hope so. Yeah. Siapa tak sayang kan? Haa saya saya saya ! *berebut rebut angkat tangan*  Hehe. 11 haribulan 12 ni Anniversary kita satu tahun kan wak. Hehehehehehe lamanyaaaaaaaaaaaaaaa :D Saya tak taulah macam mana saya boleh tahan dengan awak sampai lama macam ni ;p I am so proud of me because i have the strength to get through all of this on my own. Ecewah

    Bismillahirrahmanirrahim. Ya Allah. Panjangkanlah umur hubungan kami berdua. Lindungilah hubungan kami dari segala hasrat dengki, fitnah dan khianat semata-mata ingin menjatuhkan nama baik kami. Jauhkan lah dia dari segala penyakit, bahaya juga bala bencana. Andai dapat aku gantikan tempat nya, aku ingin hadapi segala dugaan, penyakit, jua keperitan yang bakal dihadapinya. Aku sayang dia. Ya Allah, kuatkan lah iman kami agar dapat kami jauhi segala laranganMu. Andai dia untukku, kau dekatkan lah hatinya dengan hatiku. Akan ku jaga dia sehingga nafasku terhenti. Andai dia bukan untukku, kau pertemukanlah dia dengan kaum Hawa yang mampu membimbingnya ke jalan syurgaMu. Andai satu hari nanti ditakdirkan kami berpisah, kau kuatkanlah aku agar dapat aku bersedia untuk menerima perpisahan kami. Amin.
                                                                           -Via Khaliesha-

Awak, kalau awak ada baca post ni, awak jangan pernah mention post ni dekat saya tau? Nanti saya malu :( Terribly. Dah lah bila awak mengejek saya tu lain macam sikit :( Haha. And, bila awak dah baca post ni, awak jangan buat saya macamni lagi eh? Kesian saya :') Takkan awak nak tunggu saya tawar hati dengan awak baru awak nak sedar :') Hmmmm. Tapi sekarang ni kita dah okay sikit. Saya dah kurang marah-marah awak. Kurang sikit jealous ;p Tapi rasanya bab jealous tu tak pernah kurang kot. Eh hello nobody's perfect okay ;p Jealous kan tandanya sayang :'* Kalau satu hari nanti saya bukan dengan awak lagi, mesti saya dah tak boleh macamni lagi dengan awak kan? Awak mesti punya dah tak macamni lagi dengan saya. Tak ada lagi morning text. Tak ada lagi awak kejut saya time sahur. Semua tu tak ada lagi. Hmm mintak-mintaklah saya boleh tahan dengan awak sampai bila-bila yang macam saya janji tu :* Awaklah bahu saya bila saya tengah sedih menangis, awaklah ubat bila saya sakit, awaklah tempat saya mengadu dan awaklah orang yang selalu ada bila saya perlukan awak. Awak selalu buat saya senyum dan ketawa bila saya sedih. Saya sayang awak. He's everything to me. He will always be the only person in my heart. Assalamualaikum


カーソル・スイッチ