Like A Dream


Assalamualaikum Earthlings. I'm Arissa. Deeply in love with @fikrix_ ♥ Thankyou for visiting my blog. Don't forget to leave your catpaws! See ya.



Entries About Linkies Stuff

Leave your catpaws here.
Insert Link blog awak.


Ask me !




This skin is edited by ArissaMeow
This skin is made by NurulAtiQah
Basecodes by Ainabillah
Others things   

Broken Heart.


Assalamualaikum semua *tutup muka* Okay . Arissa malu dah dekat post yang sebelum ni. Malu gila ok. OKAY. Haha sudah dengan malu tak bertempat tu . Eh eh okay. Hm . Dalam minggu ni Arissa dah nak pindah dah. Pindah Kulai. Sedih gilaaaaaaaaaa :'( Like seriously. Berapa hari kot menangis dengan Mama cakap taknak pindah. Tapi kena pindah juga.....................................................................Fikir kawan-kawan semua. TAKNAK PINDAH!!!! :'( Berat hati nak tinggalkan Ciq dengan kawan-kawan. Sayang semuanya. Tapi nak buat macam mana kan ? Barang-barang semua dah packing. Dekat rumah ni pun dah banyak dah packing. Sayangnya. :'( 


Dapat text dari Ika. dia kata dia sedih Arissa pindah xO Ah menipu dia tu~ Haha. Haa tengok gambar atas. Comel kan dia :') Atie pun ada text Arissa. Sampai menangis dengar suara dia. Atie, thanks sebab bagi baju dengan surat tu :') Sweet okay . Haha . Wangi baju dengan surat tu . Sweet gila sayang :'* Sorry sangat tak dapat lepak berdua. Lupa gila yang kita berdua ada date. Hmm silly me~ Aku sayang kau budak. Sorry kalau Akak ada sakitkan hati Atie k? Sayang Atie sangat-sangat. For your information, dia lah adopted sister Arissa. Sibling's gitu. Tak sedia lagi nak hilang dia. Dialah tempat Arissa kongsi kasih :p Dialah tempat Arissa luahkan perasaan *think* Hmm. Arissa sayang sangat dia . Arissa dah anggap dia macam adik sendiri. Daripada 24 September sampai sekarang. Thanks sayang. Even kita ada banyak salah faham, tapi kita still okay. Forever Sisters lah katakan . Hihi. Kita takkan lost contact ! Akak janji ! Hehe i love you :*


Ni lah sayang-sayang Arissa . Ehem ramai okay. Wuuu rindu dorang sangat sangat :* Masa tu ada jumpa. Lepak sama-sama. Sama date dengan date dengan Atie :( Kesian Atie sorang sorang x) Dia diam je dekat situ haha xD Syamimi Bt A.Jalalal, Nurul Amira Bt Roselan, Nor Syafiqah Bt Faroq, Nazurah Alia Bt Mohd Azmi. Sorry kalau nama korng aku ada eja salah :3 Almaklumlah, kenal sangat~ Hek hek . Hmm . Sayang- sayang sekalian, i will never forget you and our friendship. Even aku dah pindah, jangan lupa aku tau tau tau ? :( *gigit kuku* Sorry kalau aku ada cari gaduh korang. Hehe aku tau aku Annoying :p Ya tak ya Ika sayang? :p Wekk . Haha apa-apa, aku sayang korang sangat-sangat . Kenangan kita tak pernah aku lupa. Susah senang kita bersama. Koranglah semangat aku :*  Forever Sisters <3 Jangan pernah lupa aku. Kalau korang lupa aku........................siaplah. *asah parang* Hehe just kidding. :') Nah . Amik lagi Sahabat. Haha. Ya allah . Arissa takut sangat hilang dorang :'> Okaylah . Tu je . Thanks for reading. *tutup muka*


カーソル・スイッチ